Splošni pogoji poslovanja spletne prodaje Nonbiri.si

Splošni pogoji poslovanja spletne prodaje Nonbiri.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno prodajo Nonbirisushi.si, upravlja podjetje NONBIRI, kulinarika in catering, Ernest Barać, s.p. (v nadaljevanju »ponudnik«). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Podjetje NONBIRI, kulinarika in catering, Ernest Barać, s.p. , davčna številka: SI 38861925 (podjetje je davčni zavezanec), matična številka: 6921906000, številka vpisa družbe v sodni register je Srg I56.210 – Priložnostna priprava in dostava jedi, poslovni račun odprt pri Intesa Sanpaolo bank d.d.: (v IBAN SI56 3000 0001 6601 004 nadaljevanju: poudnik).

Veljavnost v razmerju do tujcev

Ti splošni pogoji veljajo ne glede na statutarni ali dejanski sedež kupca in ne glede na njegovo dejansko sposobnost razumevanja jezika, v katerem so ti splošni pogoji sestavljeni. Pod pogoji potrošniške zakonodaje lahko kupec zahteva sklenitev pogodbe na podlagi teh splošnih pogojev tudi v drugem jeziku.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Artikli ponujeni preko spletne prodaje Nonbiri.si, so del ponudbe podjetja NONBIRI, kulinarika in catering, Ernest Barać, s.p.
Cene artiklov so predstavljene kot maloprodajne cene in vsebujejo Davek na dodano vrednost (DDV) in ne vsebujejo stroškov dostave.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
po povzetju ob dostavi s pos transakcijo
po predračunu z nakazilom na bančni račun
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Cene

Cene vsebujejo Davek na dodano vrednost (DDV).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu “Naročilo potrjeno”). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

NAROČILO

Naročila ponudnik sprejema preko spletne strani www.nonbirisushi.si ali e-naslova info@nonbirisushi.si Za vse dodatne informacije in pomoč je na voljo e-naslov info@nonbirisushi.si

Sklenitev pogodbe

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini www.nonbirisushi.si sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom:” Novo naročilo” s pripadajočo številko). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi splošni pogoji nepreklicno zagotovljeni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. Ponudnik hrani vse pogodbe (naročila) tudi v strežniku spletne strani in so na vpogled kupcu na njegov poziv.

Potek naročila:

Minimalno naročilo za dostavo Ljubljana 10€ + dostava 2€
Minimalno naročilo za dostavo Kranj, Trzin 20€ + dostava 3€

Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in je del končne cene naročila.

1. Izdelek ki ga želite kupiti dodajte v košarico. Vanjo lahko vnesete poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko nadaljujete z nakupovanjem ali zaključite nakup. V prvem primeru, se bodo izdelki v košarici shranili za kasnejši nakup. Izdelke v košarici lahko tudi poljubno brišete oz. spreminjate količino. Ko ste oblikovali svoje naročilo kliknete na gumb »Nakup«.

2. Če ste že registrirani v spletno prodajalno, izberite možnost »Kliknite tukaj za prijavo« in vpišite uporabniško ime in geslo, ki ste ga dobili ob prijavi. Če v spletno prodajalno še niste registrirani, izberite možnost »Ustvarite račun? «. V primeru, da želite nakup opraviti brez registracije, ne izberite možnosti »Ustvarite račun? «.

3. Pred nakupom v polja vpišite vse potrebne podatke za nakup. Registrirani uporabniki spletne prodajalne v tem koraku preverite že vpisane kontaktne podatke. Če niste izbrali možnost nakupa z registracijo, v tem koraku vpišite vse zahtevane kontaktne podatke. V primeru, da želite dostavo na drug naslov, kliknite možnost »Dostavi na drug naslov? « in vpišite kontaktne podatke za dostavo na želen naslov.

4. Sledi izbira načina plačila. Izbirate lahko med načini plačila:

 plačilo po predračunu; ob potrditvi naročila vam bomo na elektronski naslov poslali predračun. Po plačanem predračunu na naš transakcijski račun in potrjenem naročilu, bo naročilo dostavljeno.
 po povzetju ob dostavi s pos transakcijo

Za plačevanje preko Paypal morate biti imetnik elektronskega naslova in ene izmed kreditnih kartic: vse kreditne ali debetne kartice z logotipom Visa, V PAY, Mastercard, Maestro, American Express, Discover, Diners Club ali Union Pay ter plačila NFC prek storitev Google in Apple Pay.

5. Kliknite na »Prebral/-a sem in strinjam se s pogoji poslovanja spletne strani *« in kliknite na »Kupite sedaj«.

6. V naslednjem koraku sledi pregled naročenega. Na ekranu se prikažejo naročeni izdelki in podatki o dostavi. O nadaljnjih korakih v zvezi z vašim naročilom boste obveščeni po e-pošti.

Potrdilo o nakupu

Na vaš e-naslov boste prejeli potrdilo o nakupu, izdelke pa bomo skupaj z računom dostavili na izbran naslov. V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z vašim nakupom, se sklicujte na referenčno številko naročila oziroma sklic, ki jo najdete v prejetem potrdilu o nakupu. Dokazilo, da se kupec s Splošnimi pogoji, torej pogodbo strinja, je uspešno oddano naročilo in prejem elektronskega naročila. Kupec ima možnost vpogleda v oddana naročila tudi preko svojega naročniškega računa na tem spletnem naslovu.

IZDAJA RAČUNA

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v 8-ih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Na podlagi Zakona o varstvu osebnih podatkov (UL RS, 86/04 in 113/05) se upravitelj spletne trgovine Nonbiri kulinarika in catering Ernest Barać s.p., zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov in jih bo uporabil zgolj za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo posredovani nepooblaščenim ali tretjim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je uporabnik odgovoren tudi sam.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Ponudnik bo e-naslov uporabljal za namen obveščanja o statusu prejetega naročila in za potrebe posredovanja oglasnih sporočil, medtem ko bo telefonsko številko uporabil le izjemoma.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
    pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.
  • Pisno ali po telefonu lahko uporabnik zahteva, da v 15 dneh trajno ali začasno ponudnik preneha uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja, ter vas o tem tudi obvesti.

PONUDBA IZDELKOV

Vse cene izdelkov na spletni strani vsebujejo DDV in veljajo v trenutku oddaje naročila. Po tem, ko kupec izdelek naroči in prejme elektronsko sporočilo s predračunom oziroma, da je naročilo potrjeno, tako kupec kot ponudnik ne moreta več spreminjati cene in drugih pogojev.

SUSHI dostavljamo ob naslednjih dneh (eno dnevno predhodno naročilo)
Sreda > dostava v Kranj
Četrtek > dostava Ljubljana in Trzin
Petek > dostava Ljubljana in Trzin
Sobota > dostava Kranj in Ljubljana

Izjeme po predhodnem dogovoru, na naslov info@nonbirisushi.si ali na telefonsko številko 040 798 743

Cene v spletni trgovini ne vključujejo dostave.
Minimalno naročilo za dostavo v Ljubljani je 10€+dostava2€.
Minimalno naročilo za dostavo v Kranj, Trzin je 20€ + dostava 3€.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

V primeru težav se kupec lahko z nami poveže po elektronski pošti info@nonbirisushi.si. Podjetje sprejema pritožbe le v pisni obliki in sicer na e-naslov info@nonbirisushi.si., postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje bo na vsako pritožbo odgovorilo nemudoma oziroma najkasneje v treh delovnih dneh.
Sicer pa si po svojih najboljših močeh prizadevamo, da spore in pritožbe rešujemo hitro, sporazumno, v zadovoljstvo obeh sprtih strani.

Skladno z zakonskimi normativi NONBIRI, kulinarika in catering, Ernest Barać, s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

NONBIRI, kulinarika in catering, Ernest Barać, s.p., ki kot ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Dostava

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku. Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in je del končne cene naročila.

Časi sprejemanja naročil

Spletna trgovina Nonbirisushi.si zaradi prizadevanja dobave svežih rib, morskih sadežev in ostalih sestavin, sprejema naročila do 22h zvečer, za dostavo naslednji dan. Z dostavo pričenjamo ob 11h zjutraj.

Minimalno naročilo za dostavo Ljubljana 10€ + dostava 2€
Minimalno naročilo za dostavo Kranj, Domžale, Trzin 20€ + dostava 3€

SUSHI dostavljamo ob naslednjih dneh:
Sreda > dostava v Kranj
Četrtek > dostava Ljubljana in Trzin
Petek > dostava Ljubljana in Trzin
Sobota > dostava Kranj in Ljubljana

Za dostavo v bloke, bolnice, hotele in poslovne prostore pri naročilu obvezno navedite točen naziv ustanove, naslov, številko sobe, nadstropje, itd.
Strošek dostave je obračunan pred zaključkom naročila, tako da po opravljenem plačilu nimate več dodatnih stroškov.